Facebook Pixel
Płać tak jak lubisz w Zeegma
Płać tak jak lubisz w Zeegma
Kariera w BLG

Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.

BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 20 lat, właściciel m.in. marki Lionelo, Overmax, Zeegma. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją zaawansowanych technologicznie produktów, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału.

Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.

Tu znajdziesz nasze wszystkie ogłoszenia. Jeśli nie widzisz aktualnie nic dla siebie wyślij nam swoje CV na maila: [email protected]

Product Specialist
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata;
  • nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę;
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz przyspieszenia Twojej kariery.

Twoje zadania to:

  • nadzór nad procesem tworzenia: instrukcji obsługi, wszywek i naklejek, opakowań;
  • nadzór nad zgodnością stworzonych projektów z europejskimi normami;
  • brandingowanie produktów, w oparciu o wytyczne zawarte w Brandbooku;
  • koordynowanie pracy grafika, tłumacza, pilnowanie terminów oddania plików;
  • przekazywanie plików dostawcom, weryfikowanie jakości wyprodukowanych dóbr;
  • planowanie i wdrażanie zmian w produktach;
  • prowadzenie specyfikacji produktowej;
  • kontakt z dostawcami w języku angielskim;
  • współpraca z biurami tłumaczeń, drukarniami;
  • wsparcie merytoryczne dla pozostałych działów firmy.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • posługiwanie się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym – warunek konieczny;
  • masz oko do detali;
  • skrupulatność i dociekliwość;
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych;
  • umiejętność organizowania czasu pracy i działanie nad kilkoma projektami jednocześnie.

Mile widziane:

  • znajomość branży artykułów dziecięcych lub elektroniki użytkowej;
  • posiadanie doświadczenia w pracy z normami;
  • znajomość programów Adobe Illustrator / Adobe InDesign.
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Asystent Kupca
Miejsce pracy: Poznań

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy;
  • pracę w środowisku otwartym na innowacje i testowanie nowych rozwiązań;
  • nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę;
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
  • opiekę medyczną.

Twoje zadania to:

  • przygotowywanie propozycji zamówień oraz wsparcie w tworzeniu analiz sprzedaży i zakupów;
  • składanie zamówień i nadzór nad ich przebiegiem i realizacją;
  • raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości;
  • udział w tworzeniu oraz obsłudze baz danych dostawców i produktów;
  • kontrola poprawności i obiegu dokumentów;
  • prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami;
  • bieżąca kontrola stanów zapasów magazynowych;
  • współpraca z innymi działami firmy, m.in. działem sprzedaży i logistyki;
  • bieżące wsparcie pracy Kupca.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów zaocznych (ekonomia, handel zagraniczny, logistyka);
  • dobra znajomość programów ms office, w szczególności programu excel;
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  • dokładność w wykonywaniu obowiązków;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność organizacji i planowania czasu pracy;
  • bardzo dobra znajomości języka angielskiego.

Mile widziane:

  • jesteś osobą zaangażowaną i przejmujesz odpowiedzialność za realizowane zadania;
  • posiadasz znajomość oferty produktowej oraz producentów artykułów dziecięcych;
  • potrafisz umiejętnie organizować czas pracy;
  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, odpowiedzialną, posiadającą inicjatywę oraz nastawienie na sukces;
  • posiadasz biegłą umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu office).
Wyślij swoje CV na adres: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent
Lieu de travail: France

Nous offrons:

  • un travail intéressant, riche en défis et en projets ambitieux, réalisé au sein d'une équipe jeune;
  • un salaire attractif en fonction des compétences et de l'expérience;
  • une forme d'emploi adaptée aux besoins du Candidat;
  • une attitude de coopération et une atmosphère non corporative;
  • une possibilité de développement professionnel et d'accélération de votre carrière.

Vos tâches consistent à:

  • augmenter la part de l'entreprise en vendant de nos produits;
  • développer la distribution dans la zone/région qui vous est confiée;
  • encourager des clients par notre offre et développer la coopération avec eux;
  • préparer les offres, négocier les conditions commerciales;
  • fournir un excellent niveau de service à nos clients;
  • organiser des formations à propos des produits;
  • visiter les magasins et veiller sur l'exposition/ mise en avant de nos produits;
  • établir des relations commerciales à long terme avec les clients;
  • analyser les activités de la concurrence, de rechercher des solutions non standards.

Vous êtes le candidat idéal, si:

  • vous avez de l'expérience dans un poste similaire;
  • vous connaissez le secteur puériculture ou de l'électronique grand public/petit électroménager;
  • vous vous caractérisez par votre efficacité et détermination à atteindre vos objectifs;
  • vous savez organiser habilement votre temps de travail, vous êtes indépendant et ouvert aux défis;
  • vous possédez de véritables compétences relationnelles et êtes à l’aise à l’oral;
  • vous avez envie de relever des challenges;
  • Vous êtes mobile.
Envoyez votre CV à l'adresse: [email protected]

Regional Sales Representative / Agent
Arbeitsort: Deutschland

Wir bieten:

  • interessante Tätigkeit mit vielen Herausforderungen und ehrgeizigen Projekten in einem jungen Team;
  • attraktive, den Fähigkeiten und Erfahrungen entsprechende Vergütung;
  • an die Bedürfnisse des Bewerbers angepasste Form der Beschäftigung;
  • kooperative und nicht korporative Atmosphäre;
  • Möglichkeit, sich beruflich weiterzuentwickeln und Ihre Karriere zu beschleunigen.

Ihre Aufgaben sind:

  • Erhöhung der Anteile des Unternehmens durch Produktverkäufe;
  • Entwicklung des Vertriebs in dem zugewiesenen Gebiet;
  • Kundengewinnung;
  • Erstellen von Angeboten, Aushandlung von Geschäftsbedingungen;
  • ein hervorragendes Serviceniveau für unsere Kunden zu bieten;
  • Produktschulungen;
  • Kontrolle der Produktausstellung;
  • Aufbau langfristiger Geschäftsbeziehungen mit Kunden;
  • Analyse der Aktivitäten der Wettbewerber, Suche nach maßgeschneiderten Lösungen.

Sie sind der ideale Kandidat, wenn Sie:

  • Erfahrung in einer ähnlichen Position haben;
  • mit der Babyartikel- oder Unterhaltungselektronikbranche vertraut sind;
  • leicht Kontakte knüpfen und Beziehungen aufbauen;
  • sich durch Effektivität und Entschlossenheit bei der Erreichung Ihrer Ziele auszeichnen;
  • Ihre Arbeitszeit richtig organisieren können, Sie sind unabhängig und offen für Herausforderungen.
Senden Sie Ihren Lebenslauf an: [email protected]