Strona korzysta z plików cookies w celach analitycznych czy marketingowych. Więcej na ten temat dowiesz się w naszej Polityce prywatności . Zawsze możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.
Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.
BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 20 lat, właściciel m.in. marki Lionelo, Overmax, Zeegma. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją zaawansowanych technologicznie produktów, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału.
Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.
Tu znajdziesz nasze wszystkie ogłoszenia. Jeśli nie widzisz aktualnie nic dla siebie wyślij nam swoje CV na maila: [email protected]
Product Specialist
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole;
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
- formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata;
- nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę;
- możliwość rozwoju zawodowego oraz przyspieszenia Twojej kariery.
Twoje zadania to:
- nadzór nad procesem tworzenia: instrukcji obsługi, wszywek i naklejek, opakowań;
- nadzór nad zgodnością stworzonych projektów z europejskimi normami;
- brandingowanie produktów, w oparciu o wytyczne zawarte w Brandbooku;
- koordynowanie pracy grafika, tłumacza, pilnowanie terminów oddania plików;
- przekazywanie plików dostawcom, weryfikowanie jakości wyprodukowanych dóbr;
- planowanie i wdrażanie zmian w produktach;
- prowadzenie specyfikacji produktowej;
- kontakt z dostawcami w języku angielskim;
- współpraca z biurami tłumaczeń, drukarniami;
- wsparcie merytoryczne dla pozostałych działów firmy.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- posługiwanie się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym – warunek konieczny;
- masz oko do detali;
- skrupulatność i dociekliwość;
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów niestacjonarnych;
- umiejętność organizowania czasu pracy i działanie nad kilkoma projektami jednocześnie.
Mile widziane:
- znajomość branży artykułów dziecięcych lub elektroniki użytkowej;
- posiadanie doświadczenia w pracy z normami;
- znajomość programów Adobe Illustrator / Adobe InDesign.
Asystent Kupca
Miejsce pracy: Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość wdrażania własnych inicjatyw i realny wpływ na rozwój firmy;
- pracę w środowisku otwartym na innowacje i testowanie nowych rozwiązań;
- nastawienie na współpracę i niekorporacyjną atmosferę;
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
- opiekę medyczną.
Twoje zadania to:
- przygotowywanie propozycji zamówień oraz wsparcie w tworzeniu analiz sprzedaży i zakupów;
- składanie zamówień i nadzór nad ich przebiegiem i realizacją;
- raportowanie, monitoring dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości;
- udział w tworzeniu oraz obsłudze baz danych dostawców i produktów;
- kontrola poprawności i obiegu dokumentów;
- prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami;
- bieżąca kontrola stanów zapasów magazynowych;
- współpraca z innymi działami firmy, m.in. działem sprzedaży i logistyki;
- bieżące wsparcie pracy Kupca.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- wyższe wykształcenie lub w trakcie studiów zaocznych (ekonomia, handel zagraniczny, logistyka);
- dobra znajomość programów ms office, w szczególności programu excel;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- dokładność w wykonywaniu obowiązków;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji i planowania czasu pracy;
- bardzo dobra znajomości języka angielskiego.
Mile widziane:
- jesteś osobą zaangażowaną i przejmujesz odpowiedzialność za realizowane zadania;
- posiadasz znajomość oferty produktowej oraz producentów artykułów dziecięcych;
- potrafisz umiejętnie organizować czas pracy;
- jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, odpowiedzialną, posiadającą inicjatywę oraz nastawienie na sukces;
- posiadasz biegłą umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu office).
Regional Sales Representative / Agent
Lieu de travail: France
Lieu de travail: France
Nous offrons:
- un travail intéressant, riche en défis et en projets ambitieux, réalisé au sein d'une équipe jeune;
- un salaire attractif en fonction des compétences et de l'expérience;
- une forme d'emploi adaptée aux besoins du Candidat;
- une attitude de coopération et une atmosphère non corporative;
- une possibilité de développement professionnel et d'accélération de votre carrière.
Vos tâches consistent à:
- augmenter la part de l'entreprise en vendant de nos produits;
- développer la distribution dans la zone/région qui vous est confiée;
- encourager des clients par notre offre et développer la coopération avec eux;
- préparer les offres, négocier les conditions commerciales;
- fournir un excellent niveau de service à nos clients;
- organiser des formations à propos des produits;
- visiter les magasins et veiller sur l'exposition/ mise en avant de nos produits;
- établir des relations commerciales à long terme avec les clients;
- analyser les activités de la concurrence, de rechercher des solutions non standards.
Vous êtes le candidat idéal, si:
- vous avez de l'expérience dans un poste similaire;
- vous connaissez le secteur puériculture ou de l'électronique grand public/petit électroménager;
- vous vous caractérisez par votre efficacité et détermination à atteindre vos objectifs;
- vous savez organiser habilement votre temps de travail, vous êtes indépendant et ouvert aux défis;
- vous possédez de véritables compétences relationnelles et êtes à l’aise à l’oral;
- vous avez envie de relever des challenges;
- Vous êtes mobile.
Regional Sales Representative / Agent
Arbeitsort: Deutschland
Arbeitsort: Deutschland
Wir bieten:
- interessante Tätigkeit mit vielen Herausforderungen und ehrgeizigen Projekten in einem jungen Team;
- attraktive, den Fähigkeiten und Erfahrungen entsprechende Vergütung;
- an die Bedürfnisse des Bewerbers angepasste Form der Beschäftigung;
- kooperative und nicht korporative Atmosphäre;
- Möglichkeit, sich beruflich weiterzuentwickeln und Ihre Karriere zu beschleunigen.
Ihre Aufgaben sind:
- Erhöhung der Anteile des Unternehmens durch Produktverkäufe;
- Entwicklung des Vertriebs in dem zugewiesenen Gebiet;
- Kundengewinnung;
- Erstellen von Angeboten, Aushandlung von Geschäftsbedingungen;
- ein hervorragendes Serviceniveau für unsere Kunden zu bieten;
- Produktschulungen;
- Kontrolle der Produktausstellung;
- Aufbau langfristiger Geschäftsbeziehungen mit Kunden;
- Analyse der Aktivitäten der Wettbewerber, Suche nach maßgeschneiderten Lösungen.
Sie sind der ideale Kandidat, wenn Sie:
- Erfahrung in einer ähnlichen Position haben;
- mit der Babyartikel- oder Unterhaltungselektronikbranche vertraut sind;
- leicht Kontakte knüpfen und Beziehungen aufbauen;
- sich durch Effektivität und Entschlossenheit bei der Erreichung Ihrer Ziele auszeichnen;
- Ihre Arbeitszeit richtig organisieren können, Sie sind unabhängig und offen für Herausforderungen.