Wymiana i zwroty
Chcesz zwrócić towar?
To nie problem! Wszystkie nieużywane produkty zakupione w sklepie internetowym Zegma mogą być do nas bezpłatnie odesłane w ciągu 100 dni. Wystarczy, że wykonasz kilka prostych kroków.
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu
Towar zakupiony online możesz zwrócić w ciągu 100 dni, licząc od dnia dostarczenia zakupu, bez podawania przyczyny.
Opcjonalnie aby pomóc nam w identyfikacji zamówienia: Wypełnij formularz zwrotu, wybierając produkty, które zamierzasz oddać i podaj powód zwrotu. (nie jest to wymagane)
Krok 2: Zapakuj przesyłkę i dołącz dowód zakupu
Aby przyspieszyć realizację zwrotu włóż produkt do opakowania wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu. Szczelnie zamknij i odpowiednio zabezpiecz paczkę.
Nie uzależniamy przyjęcia zwrotu od oryginalnego opakowania, dostarczenia formularza bądź dowodu zakupu, jest to tylko element pomagający w identyfikacji i przyspieszający procedurę zwrotu.
Krok 3: Wyślij do nas zwrot na swój koszt
Kliknij zamów kuriera, wypełnij zlecenie i wydrukuj list przewozowy. Naklej etykietę z kodem kreskowym zakrywając jednocześnie starą etykietę. Pamiętaj, że brak wydruku etykiety może skutkować nieodebraniem paczki przez kuriera.
Zamów kurieraTo już wszystko!
Twoje środki zostaną zwrócone.
Dowiedz się więcej
Zwrot środków otrzymasz w tej samej formie, w której nastąpiła płatność, po potwierdzeniu odbioru korekty dokumentu sprzedaży. Korektę dokumentu sprzedaży wysyłamy drogą mailową oraz w postaci sms na numer telefonu podany w zamówieniu z linkiem prowadzącym bezpośrednio do korekty. Kliknięcie linku lub odpowiedź na mail oznacza potwierdzenie otrzymania korekty. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania przez nas paczki.
Zwiń