Reklamacje i gwarancja

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub ma wadę - zgłoś reklamację

Wypełnij dokładnie formularz zgłoszenia reklamacji abyśmy mogli skutecznie i szybko obsłużyć Twoje zgłoszenie

Zgłoś reklamację

Instrukcja zgłaszania reklamacji

  1. Kliknij przycisk „Zgłoś reklamację” i uzupełnij pola formularza danymi.
  2. Po wypełnieniu formularza kliknij WYŚLIJ, formularz zostanie przesłany elektronicznie do serwisu.
  3. Następnie wyświetli się informacja z numerem naprawy oraz adresem serwisu, na który należy wysłać paczkę. Tę stronę należy wydrukować i dołączyć do przesyłki (w przypadku braku możliwości wydruku wystarczy zapisać na paczce numer naprawy RMA). Potwierdzenie zgłoszenia zostanie wysłane również na podany w formularzu adres email.

Warunkiem pomyślnego odebrania przesyłki jest wydrukowanie strony z numerem naprawy, dołączenie jej do urządzenia lub wyraźne oznaczenie tym numerem przesyłki. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia do transportu. Niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zlecenia przesyłki mogą zostać nieodebrane.

Zwiń

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami: