Reklamacje i gwarancja
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub ma wadę - zgłoś reklamację
Wypełnij dokładnie formularz zgłoszenia reklamacji abyśmy mogli skutecznie i szybko obsłużyć Twoje zgłoszenie
Zgłoś reklamacjęInstrukcja zgłaszania reklamacji
- Kliknij przycisk „Zgłoś reklamację” i uzupełnij pola formularza danymi.
- Po wypełnieniu formularza kliknij WYŚLIJ, formularz zostanie przesłany elektronicznie do serwisu.
- Następnie wyświetli się informacja z numerem naprawy oraz adresem serwisu, na który należy wysłać paczkę. Tę stronę należy wydrukować i dołączyć do przesyłki (w przypadku braku możliwości wydruku wystarczy zapisać na paczce numer naprawy RMA). Potwierdzenie zgłoszenia zostanie wysłane również na podany w formularzu adres email.
Warunkiem pomyślnego odebrania przesyłki jest wydrukowanie strony z numerem naprawy, dołączenie jej do urządzenia lub wyraźne oznaczenie tym numerem przesyłki. Prosimy również o odpowiednie zabezpieczenie urządzenia do transportu. Niewystarczająco zabezpieczone oraz nieoznaczone numerem zlecenia przesyłki mogą zostać nieodebrane.
Zwiń